Produkt został zapisany na
liście zapamiętanych.
Poprzez ikonę w pozycji menu Produkty przejdą Państwo do listy zapamiętanych.

ISH 2011: Nowy slogan firmy Kampmann obiecuje klientom najwyższą satysfakcję

Nowy slogan podkreśla wyjątkową pozycję

Lingen (Ems), 11.02.2011 – „Kampmann. Moje klimaty”. Spółka Kampmann GmbH z Lingen w nowym sloganie podkreśla swoją wyjątkową pozycję. Klient jeszcze bardziej przesuwa się w centrum uwagi. Po 30 latach także logo firmy prezentuje się w odświeżonych kolorach.

 

„Nowy slogan stanowi nieustanną obietnicę dla klientów. Dotyka on wszystkich poziomów współpracy”, objaśnia prezes spółki Hendrik Kampmann. „Tak jak ofensywnie publikujemy go bezpośrednio w logo, tak powszechnie powinni się na niego powoływać nasi klienci”.

 

Na targach ISH 2011 nowe logo jest po raz pierwszy prezentowane w dużym formacie w hali 8/stoisko C30 i hali 11/stoisko B30. Jednocześnie w Internecie pojawiła się zasadniczo zmodyfikowana strona www.kampmann.de.

 

Podwójny sygnał dla klientów

„Kampmann. Moje klimaty” można rozumieć jako podwójny sygnał dla klientów. W klimacie partnerstwa oferujemy im najlepszą możliwą jakość. Dzięki temu klienci mogą jeszcze lepiej poświęcić się swojej codziennej działalności. Równie ważną aspiracją, jest stworzenie u klienta klimatu dobrego samopoczucia w oparciu o wysokiej jakości produkty. W firmowym Centrum Badań i Rozwoju w siedzibie w Lingen (Ems) wytyczane są ku temu właściwe kierunki.


Trzeci poziom odnosi się do samoświadomości prawie 750 pracowników. Ich dążenie do osiągnięcia dalszych sukcesów rynkowych jest wspierane przez bardzo dobry klimat pracy.

 

Nowe kolory po 30 latach

Nowe logo zawiera nazwę Kampmann z wyróżniającymi się literami A. Jeśli chodzi o kolory, po 30 latach znikają intensywna czerwień i niebieski, a ich miejsce zajmuje delikatny jasnoniebieski odcień. Wiodące pod względem technicznym systemy ogrzewania, chłodzenia i wentylacji zapewniają spółce Kampmann GmbH sukces na rynku międzynarodowym. W roku biznesowym 2010 firma wypracowała obroty w wysokości 70 mln euro, z czego na eksport przypadło ok. 30%.

 


 

 

wstecz