Produkt został zapisany na
liście zapamiętanych.
Poprzez ikonę w pozycji menu Produkty przejdą Państwo do listy zapamiętanych.

W sieciach handlowych samopoczucie klientów (i pracowników) odgrywa bardzo ważną rolę. Znacząco wpływa na nie ogólny klimat panujący w pomieszczeniach. Pomożemy Państwu znaleźć komfortowe rozwiązanie.

Za dobre samopoczucie odpowiada wiele różnych czynników. Ogólny mikroklimat ma w tym swój znaczący udział. Zależy on m.in. od rodzaju sprzedawanych lub eksponowanych wyrobów, ponieważ produkty zajmujące w końcu dużą część powierzchni handlowej, mają wpływ nie tylko na temperaturę, jakość i przepływ powietrza w pomieszczeniach, lecz także determinują zapachy.

 

Tym samym sposób wykorzystania pomieszczenia, a zwłaszcza oferta produktów, bezpośrednio oddziałują na komfort klienta. Ma to oczywiście także konsekwencje dla wyboru i rozmieszczenia urządzeń grzewczo-wentylacyjnych.

 

Na przykład ekspozycja lub sprzedaż towarów o intensywnym zapachu, takich jak ryby czy sery, wymaga zapewnienia specjalnych warunków ciśnienia i prawidłowego rozmieszczenia urządzeń nawiewających i wywiewających powietrze, aby stworzyć neutralne i przyjemne dla klientów środowisko zapachowe.

 

Ponadto odpowiednia temperatura w strefie kas może zapobiec absencji personelu z powodu choroby. To istotna korzyść, zwłaszcza w okresach szczytu handlowego, kiedy potrzebne są wszystkie ręce.

 

My wiemy, jak sprawić, by klient był zadowolony z atmosfery, w jakiej robi zakupy – nasz know-how gwarantuje Państwu optymalny wybór produktów i starannie przemyślaną koncepcję rozmieszczenia urządzeń.

 

Chcą Państwo uzyskać więcej informacji? Nasz kompetentny zespół odpowie na wszelkie pytania! Nie na darmo firma Kampmann kieruje się zasadą: Moje klimaty.