Obsługa klienta – Customer Service
Jesteśmy tutaj dla Ciebie.
Służymy wsparciem na miejscu. Skorzystaj z naszej rozbudowanej sieci obsługi klienta z kompleksową obsługą posprzedażową.
Nasi serwisanci chętnie udzielą Ci pomocy w przypadku komunikatów o błędach lub pytań dotyczących Twojej instalacji. Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego lub telefonicznie. Skontaktuj się z nami – zapewnimy kompleksową pomoc, by Twoja instalacja znów działała bez zarzutu.
Wybór usług serwisowych
Możesz skorzystać z różnych oferowanych przez nas usług serwisowych. Naszym celem jest uzyskanie maksymalnej wydajności Twojej instalacji i zapewnienie jej bezproblemowej pracy. Zarówno w przypadku już istniejących, jak i dopiero odbieranych instalacji.
Istniejące instalacje
Czy istniejąca instalacja Kampmann wymaga konserwacji lub modernizacji?
A może nie działa zgodnie z oczekiwaniami?
Twoją sprawą zajmą się doświadczeni specjaliści z działu obsługi klienta.
Naprawa
Konserwacja
Inspekcja
Aktualizacje oprogramowania
Dostawa części zamiennych
Pierwsze uruchomienie
Jeśli zajdzie taka potrzeba, podczas uruchamiania oferujemy pełną obsługę, aby zapewnić optymalne działanie nowych instalacji. Nasz zespół serwisowy dba o to, aby Twój nowy system działał tak wydajnie, jak to tylko możliwe, i od samego początku zapewniał optymalny komfort.
W przypadku niedoboru personelu na placu budowy zachęcamy do kontaktu. Oferujemy możliwość wykonania obmiaru i montaż systemów podłogowych lub chłodzenia sufitowego.
Obmiar
Kontrola działania i instruktaż
Kierownik montażu i konsultant budowlany
Technika regulacyjna
Sporządzanie protokołów
Godziny pracy
Dział techniczny chętnie udzieli dodatkowych odpowiedzi na pytania dotyczące naszych produktów.
Kontakt:
- Kampmann
- +48 668 013 613
- serwis@kampmann.pl
Poniedziałek - Czwartek
08:00 - 16:00
